"Meeting Senior Junior" :

Tadi jumpa dia kat kafe.
Aku tak ingat apa topik kami sembang masa tu
tapi dia ada cakap,

"Haa, kang balik bilik update belog
pulak la tu."

Haha. Dia suka cari pasal ngan aku duhh.
Tapi memang aku update,
cuma nya,
jangan sampai orang cerita pasal dia ja
dalam belog ni,
ngumpat dia kuat kuat,
baru tawuu.
;)

Jujurnya,
aku bukan jenis bersosial.
Aku tak pandai nak cakap cakap ngan perempuan.
Aku memang tak pandai.
Perempuan ada kerenah dia sendiri,
dan aku tak pandai layan.
Tapi aku tawu ja bila dan macam
mana nak mula conversation ngan lelaki.
Sebab tu dia cakap ngan aku,
dia lebih prefer buat kawan ngan lelaki
berbanding perempuan,
dan aku sendiri pun tau sebab apa.



Masa dia nak pilih movie apa
nak copy yang ada dalam laptop aku,
aku tengok mata dia lama ngat ngat.
Mata tu sebelum nya berair,
hampir nangis.
Aku bergegas belikan tisu.
Bila aku patah balik,
dia dah un motivate kan diri dia supaya jangan nangis
kat orang yang tak pernah hargai dia tu.
Dan dia sambung cerita,
sambil aku dengar semuanya.

Aku setuju.
Macam tu la,
Ana yang aku kenal.

:)


6 comments: