Digital Media - Poster Design :

*kicink* *kicink*

Haa, saje lahh nak suruh readers buat sound effect sikit kat atas tu :p hahaha.

Okehh, see? nampak tak kat bawah ni? its a poster.


Ni semuaaa? poyo! haha. ni praktikal test aku yang first. well, digital media punya kan. hmm. ni je lahh yg aku mampu kasi pun, yg mampu aku buat. first time woi. tak macam org len dalam kelas tuu haa, even ada jugak same macam aku first time, tapi memang dah ada set2 yang suka main dgn benda alah photoshop nih -,- . takpe lahh, biar depa. jangan lupa tonton and beli tiket untuk 'Cinta BBM' ni keh? cepat! sementara belum sold out. kahkah :p

Then, nak jugak promote poster budak2 kelas ni haa. tengok lahh. ni semua tiket dah sold out. tu lahh ampa, lambat! sapa suruh -,- .


yang atas ni akak fatin hanani punya design. title filem dia ala2 lagu najwa latif kot. ku ada mu tuhaaan :) . haha. hebat.


ni pulak akak yasmin amran punya. teringin pegi Paris yaww. perghh3. kita doa je lahh ramai2. mana tawu lepas jugak haa dia pergi sane. enn? whatever :p haha. *sorry kak yasmin*


 Hm. ini milik kak siti khadijah. wahh3. cantik ann font title dia pilih? erhmm, kuat cintun kak khadijah ni :) . haha.


haa, ni kak farhana. tiket dia lahh sold out paling laju. sesuci tiket betuuul -,- . haha.


 perghh3 ! ini abang fitri @ abang fifi punya design. nampak tak kehenseman beliau dalam poster tuu? tiket dia habis semua set2 awek belakang rumah aku haa beli :p . tu semua fan club abang fifi. haha.
 

Haa, ni kak pyka. asalnya PA aaron aziz dulu. sekarang dah jadi bintang utama haa. congrate :p . hahah..


Akak izzati curi pelakon indon arr. mana aci -,-. saya sebagai pengerusi perfileman malaysia tak sudi nak tayang filem ni . kahkah.


Akak nabilah ! ermmm, muka maintain sweet sixteen gitu. huhu. dia watak utama whoa dalam filem ni. tiket? tak sempat sale dah sold out. perghh3 -,- .


haa, kak hawa! suprise! haha. badai senja eah kak hawa? emm, novel lettew :p . haha.


Akak athirah main kotor arr -,- ciplak filem aku dulu. hm hm. takpe. takpe. tak tayang filem hang. haha.


akak pipot! kihkih! akak afifa. dia buat filem ni pelakon dia dua orang je haa asal dia. dia dengan tutt tutt. eleyhh, dengan BF dia. tapi tara tuu pun tiket dah abis. haihh, jeles :p . haha.


Haha. Abang long dollah! aku suka gila babeng poster ni. nampak kegangsteran aku tuu. gambo ni agak2 snap bila klu semua nak tau? 4 pagi bhai. di sebalik kaca mata tu tgh tido sebenaqnya. haha.


ini memang tak boleh nafi dah laa. kehebatan akak hizati kita ngedit poster untuk filem dia. perghhh3. saingan sengit lakonan dia dengan heliza. mana tahan beb -,- . haha.


akak shira penang ! haii kak, sensorang je sini. nak saya teman? weeeewit :p haha.


akak tashvini! love never dies pun bolehh haa. kuat cintan betul dia ni. haha.


Akak fazira ! habis je shooting filem dengan aku, buat filem sendiri pulak haa. meregeh -,- . haha.


akak husna ! ayyik?! kenapa gambar dia kat tengah2 eaaah? nak jadi orang ketiga lettew. tak eloook ooo -,- . haha.


abang azam kita !  ni lagi arhh, nampak payah gila nak manage poster ni. berbakat betul abang kita nihhh :p



perghh3. abang najemi! pengaruh dota kuat gile -,- . a'ah kan. buat lahh satu filem dota lepas ni. mana ada lagi nye haa setakat nihh.


nak pegi waterfall eaah akak purna ? junjung pun bolehh :p . hehe.



akak eyfa! hairul ni jiran dia. kenal2 kan lahh. depa memang rapat :p . sape nak sign?? angkat kaki. haha.


semangat binatang buas tu ada je haa kat abang sivabalan kita nih. kalau aku ngedit, aku ambik hat comeh2 ja, beruang ka, panda ka. haha.


akak shira salim. yang belah kiri tuu adik, yang belah kanan tu akak. yang tengah2 tu entah. jurumekap mungkin -,- .


erm, abis lahh. bila juliet ngedit poster untuk romeo, ini lahh jadi dia. kan akak dayah kan? haha.


aduhh. aduhh. ni lahh dia haa, master dalam kelas. abang zakaria . jelesss -,- . nasib baik dia kredit nama aku. kalau idaaak, hahaha.


perghh3. abang mino rasyid . tak takot ke bang jalan gelap2 sensorang? nak saya teman? haha.


woii!! geng screamo. filem ni aku kena tapis berabis, baru bolehh lepas panggung ni. nasib leader dia hat sarung baju putih tu hensem. abang zahirol. oke lahh, aku tayang pi lahh kat panggung besok -,- .


nama produksi dia pun dah buat aku kagum betul. nama produksi sini set2 kemaih haa.  nak haromm. jeless -,- . ni akak renuka punya. hebat? sorry. dah sold out. haha.


akak asma dengan lelaki berbaju sekolah. penuh misteri. hm hm. bior je lahh. hahahaha.


wahhh, abang naveen. cantik muka bang. haha. dalam filem ni dia sorang je laki. pelakon lain semua dia rembat perempuan. aku nak berlakon? mentah2 dia tolak. -,- .


ehh akak aimi ..... :) . comeyhh haa anak. laki mana? emmmmmm, sibuk shooting lettew. hahaha.

haa, amacam? ada kagum dengan design2 kelas aku? well. niat hati taknak kongsi satu pun pasal idea poster ni. ada lahh junior aku sorang dalam kos aku ni. nanti dia curi idea2 sini, tak fun ha. haha. tapi bila pikir2 balik. alorhh, bior arhh. curi je lahh haa, nampak sgt tak kreatif dia ;) . haha.

and atas permintaan, satu poster tak dapat ditayangkan. sebab filem tu lepas tiket dia dah sold-out, poster dia orang curi berabis. takde stok dah nak snap untuk sample :p . hahah. akak yana tilin2!

okehh laa. tu je. :)

wassalam.

No comments:

Post a Comment