Kenalan dari Tokey Lollipop :

Kesian,
bukannya kita tak bagi bercinta,
tapi kita takut kalau kalau dia dilukai.

Aku tak kisah sapa,
selagi aku panggil dia kawan,
aku kesian kalau tengok dia sakit,
kecewa sebab orang yang dia sayang tak mampu
nak sayang dia balik macam mana dia sayang seseorang tu.

Jadi bukan aku tak sokong kalau dia bercinta,
aku cuma takut kalau dia salah pilih teman hidup.
Kan senang kalau aku kenalkan je dengan
kawan kawan lelaki aku yang baik, yang pandai jaga hati
perempuan,
supaya dia tak sakit,
tawu?

Sebab kawan kawan aku,
tak semua baik,
tak semua kawan.
Tapi aku tawu ada yang baik,
sesuai untuk hang,
kalau dah sesuai masa dia,
aku kenalkan.
Sekarang kita semua masih belajar,
Jadi kita 'belajar' sama-sama.
 Kita kejar cita-cita,
Kita peroleh cinta kita.
:)

Fharr Lieyana,
kenal melalui Tokey Lollipop,
Manis, baik, sopan orang dia.
Kesiankan kalau perasaan dia dimain main?

Kita teruskan belajar dulu,
DIP IN PROGRAMMING
sama sama menunggu.

-------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment