Selamat Hari Lahir Sahabat - Oyen

Happy Birthday To You,
Happy Birthday To You,
Happy Birthday To Mat Oyen,
Happy Birthday To You..

*HAHAHAHA*

Birthday song ni paling rancak dialun bila oyen kena simbah dengan ayaq kat halaman rumah dya sendiri.  part yang best tu tau x apa dya?

dya bajet kami takleh apa2 kan dya. itu yang best nya ! haha. dari lepas kita makan cendol lagi bogy dah bajet apa ja nak buat nih. Sebab oyen ciri2 dya nak planned kan kat orang, dya memang pandai. so konon nya bila birthday dya, dya dah habis waspada lettew.

last2 kena jugak. ape cerita nihh? :p hehhe.

btw, sorry lambat update entry ni. tapi apa2 pun, ni dia ! bogy buat spesel punya entry utk hang !


ehem..ehem..
 nak cerita sikit buleh?

aku sampai sini kat poli, masuk kelas DIP1C mulanya, hang laki first yang sembang ngan aku, ngan along. hang ! masa tu ingat gi, aku duduk paling hujung sekali , sit belakang belah kiri, along sebelah aku, dan hang sebelah along. kalau boleh ingat lah, masa tu buah mula along nak gaduh2 manja dgn hawa. kan kita duk sebaris semua. ingat tak?

*HAHAHAHAHA*

lepas tu kalau tak silap, aku lah org first dlm kelas kita yang hg bawak naik kereta myvi PKQ hang tu kan?
yang konon mulanya hang dtg poli naik motor, lepas tu gagah aku kena cari helmet sebab hang tak bawak helmet lebih laa bagai. dari jauh dah tunding2 kat motor sape entah, padahal bukan ! bukan ! hahaha.

masa tu jugak aku lahh org first budak kelas kita yang pernah sampai kat rumah hg kan?? petang tu dah takde kelas dah eah klu x silap. sebab tu hg bawak aku pegi rumah hg. tapi itu pun pakai jalan jauh. masuk ceruk mana tatau. tapi sampai jugak. siap kita main sebut2 nama odi lagi. kononnya kenalan lama hang jugak. haha.

 apa lagi kenangan best yang hg dh cipta dgn aku bro? berlungguk ! banyak sgt ! aku terharu gila.

birthday aku hang kasi aku cream yang aku suka sgt tuu ! aku suka ! dah la mahal. RM 12 eah kalau x silap ?? Masa tu aku tgh tidur siap kat kondo. then hg dtg bawak benda tu pastu hang sebut, bogy ! surprise !

*HAHAHAHAHA*

Tapi birthday hg, ape je aku kasi bro? melainkan rakaman video nyanyian yg tak merdu tuu :p hehhe.

aku harap tu sgt bernilai kat hg. jgn bagi hilang tau oi ! aku mohon ni.

lepas tu bila ingat2 balik, hang cerita kat aku macam2. nak jadi macam aku lahh, yang konon pendengar masalah orang paling setia bagai. tapi silap, hang lagi awesome dari aku !

hang boleh buat tu semua ! hang ja tak nampak ! mohon bukak sikit mata hang luas2, hang nampk semua tu nanti kat hang.

lepas tu aku tgk, hg dah tak main taching2 dah kan sekarang? tak tawu lah klu belakang aku. tapi depan aku tak kan? dah tak buat kan? :) baguihh.

*HAHAHAHAHA*

itu je lahh. ikut kan atie banyak nak story pasal hang oyen. banyak. tapi entah lahh. kalau masih ada rahsia persahabatan kita yang orang lain tak tau, aku ingat tu lebih bernilai arr bro. kan? 

thanx oyen sebab jadi kawan aku. thanx. ni dia wajah tuan punya nama, Oyen. utk yang belum kenal dya, just panggil dya oyen. nama betul dya remain secret. *saja kasi gempak*



"Aku ada masalah, aku cari hang. Aku perlu kan bantuan, aku cari hang. Aku nak gosip, aku cari hang. Aku harap nanti one day, bila hang ada masalah dan dtg cari aku, aku boleh tolong hang sepenuhnya ! Aku harap bila hang perlukan bantuan aku, aku tolong sepenuhnya ! Dan bila hang nak bergosip dengan aku, aku harap tak dah, dosa" :p

*HAHAHHAHAHA*

Once again,
HAPPY BIRTHDAY ! :)

No comments:

Post a Comment