Teringat Arwah Si Sahabat Karib :

Mood yang happy tadi bertukar jadi tak ceria dah.
Tapi aku tak salahkan sapa sapa.
Silap silap aku nak salahkan diri sendiri ja,
terlalu over sangat feeling sampai orang cuma nak sembang
tapi aku yang buat teruk.

Dalam kereta tadi abah buka topik pasal Hadi.
Arwah.......
Allah
:'/

Aku rindu hang Hadi.
Aku rindu hang sangat.
Aku harap sangat ang ada sebelah aku sekarang ni.
Aku nak peluk ang kuat kuat.
Hang selalu sangat perihatin ngan aku masa aku kecik dulu.
Aku tak nampak semua tu.
Kalau lahh aku tawu,
even kita kawan baik,
aku akan layan ang lebih baik lagi dari yang aku layan ang
sekarang ni.

---------------------------

Antara kita cuma ada kenangan yang aku simpan masa mula
kita kenal darjah 4 dulu.
Manis sangat semuanya.
Tapi kita ada gaduh gaduh jugak,
cuma aku tak boleh ingat sebab apa.
Mungkin Allah dah tutup pandangan tu dan bukak
yang baik baik ja untuk ang.

Aku akan cari masa ceritakan cara kita kenal,
macam mana kita berkawan.
Walaupun jarang contact bila dah besar,
bila tawu ja Syuk nak datang rumah,
mak hang akan masak untuk aku ja!
Seronok sangat.
 
-------------------------------
 
Rinduuuu..

No comments:

Post a Comment