Alhamdulillah, DEKAN! :


Assalamu'alaikum..
Ya Allah! Alhamdulillah, tak berhenti henti mulut ni bertasbih bersyukur dengan keputusan Final Exam aku hari ni, 10 Disember 2012, tak kan aku lupa lah tarikh ni ya tuhan ^_^ ..

Tengok lahh tengok apa yang aku dapat tu! ;) .. rezeki aku laa kan, sebab apa, usaha dia ala kadar je, tapi ini yang Alah kasi untuk aku kan? Allah masih sayang aku, dia tunjuk bahawa kalau aku usaha lebih sikit, aku dapat sebenarnya apa yang aku nakkan. iya lah, apa yang aku nakkan ialah 4 Flat. mau idakk, adalah ada, adalah alasan aku yang tersendiri :/ ..

Hmm, walaupun macam ni result dya, kecewa sat dengan navin, 5 subjek dia kan, 4.00 je, yang lagi 3 subjek tu, 3 point something lah. jeles sat :P . hahaha. tapi tak apa lah, aku ada geng dengan pointer 3.52 ni. sapa? sapa? kecik! hahaha.dia lah shahirah salim. just call her kecik. sebab apa? erm, soalan tak menjana nyerw :P . sebab dia kecik larh, dia ohmeyh. hahahah.

hm hm! okeyh laa, itu je untuk kali ni. ketemu di entry lain ^_^ .. and owh ya, Im Proud To Be Myself !

P/S : Abah, ini lah hadiah alang untuk hari jadi abah dalam tiga hari akan datang ni ^.^ .. bah, sayang abah untuk segalanya. terima kasih abah. tapi hmm, btw, untuk hadiah betul apa yang boleh kasi eah? :p . thinking.

No comments:

Post a Comment